torsdag 17. mars 2022

Det er lett å være glad i deg

 Hei, i dag har jeg laget et kort med en ny måte å pynte opp en utstanset tekst, i hvertfall er den ny for meg. Jeg så et kort på Instragram og måtte prøve om jeg fikk det til.

Jeg har stanset ut teksten 4 ganger i hvit kartong og en gang i gull speilkartong. Det ene laget med hvit kartong er svertet med Distress Oxide, med mer farge nede enn oppe, så det blir det de kaller ombre-effekt. Og før jeg stanset ut i gullkartong, så rev jeg arket tvers over for å få med den hvite kjernen, og så stanset jeg ut kun den nederste delen av teksten. Deretter ble de 3 hvite lagene limt oppå hverandre, så det med farge og til slutt den halve teksten med gullkartong. Jeg synes i allefall at det ble en kul effekt og noe nytt som jeg ikke har sette så mye av.

Jeg pyntet bare med noen gull paljettstjerner, da både bakgrunnsarket og teksten hadde gull på seg.



Kort og Godt produkter:

DIE244 Die Klem 2440

Ingen kommentarer: