tirsdag 22. mars 2022

Dagens mann - Dies nyhet

 Den nye diesen til å lage brusboks/ølboks med er jo bare sååå kul, og kjekt med tilhørende stempler.



Her har jeg valgt å laga en boks i "metallpapir" og selv farget grønt.
"Grattis" er stanset ut i kork kartong med den nye alfabet diesen.


Jeg har stemplet bak boksen med diverse bakgrunnstempler.
Teksten er stemplet og klippet ut, og limt på med 3D puter.


Noen av delene har jeg laget i flere lag for å få mer 3D effekt.


Disse dråpe stemplene følger med på plata med tekststempler. Her har jeg stemplet, og så brukt glossy accents på for å få et "fuktig" utseende.


Inni har jeg pyntet med tekst på begge sider.


Stanset ut en vimpel og stemplet tekst på.


Limte vimpelen på med 3D puter.


Stemplet tekst og kuttet til tekststriper.

Produkter fra Kort & Godt:




Takk for at du kikker innom bloggen vår.
Lag deg en fin dag.
Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: