fredag 20. mai 2022

Nytt DT medlem

Hei

I dag har vi et nytt DT medlem å presentere for dere :-) Noen av dere vet kanskje hvem hun er allerede, hun har vært i gamet lenge og skiver bla. artikler for The Papercrafting Magazine(TPC). Vi er glade for at Graciela har sagt ja til å være med på designteamet vårt, og vi gleder oss til å se hva hun kreerer fremover. Hun starter allerede neste uke, så på lørdag 28.5 kommer første bidrag fra Graciela.

Her kommer en liten presentasjon:





Hei! Jeg heter Graciela N. Cedrès (Larsen) og er 74 modell.

Jeg bor i Haugesund med mannen og til sammen har vi 4 jenter. 
Har alltid likt å lage ting, og begynte sakte med kort og album i 2002. For meg er å være kreativ ren terapi. Er så heldig at jeg får lov av familien til å ha stort hobbyrom, og det er mitt favorittrom i huset. 
Jeg liker å prøve nye teknikker og stiler, men har forkjærlighet for clean and simple. 
Har flere hobbyer, men å lage kort og LO/PL er det som står mitt hjerte nærmest.
Jeg har også begynt å lage Youtube-videoer og jeg koser meg, så det kan hende jeg deler en eller flere med dere også.

Å bli en del av Kort og Godt sitt designteam er et drøm som går i oppfyllelse, og jeg gleder meg til å forhåpentligvis inspirere dere.  

Mine kreative påfunn finner dere under navnet Gracielaslife på sosiale medier. Dere er hjertelig velkommen til å følge meg der. Jeg er også skribent for TPC magazine, og DT for Kreativ Scrapping


Kreativ hilsen fra Graciela


7 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Gratulerer så mye Graciela. Gleder meg til å se hva du tryller frem med disse produktene :)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

tusen takk Jorunn :)

Anonym sa...

Tillukka! 🔷

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Tusen takk :)

Anonym sa...

Gratulerer! Så spennende!

Anonym sa...

Gratulerer. Blir spennende å sjå kva du lager

Gracielalife Design - by Graciela sa...

tusen takk, gleder meg til å begynne :)