lørdag 12. februar 2022

Verdens beste mamma

Jeg liker å lage mine egne bakgrunner når jeg skal lage kort. En av teknikkene jeg er glad i, er å bruke stensiler og svampe med blekk. Dette kortet er et sånt kort - og det passer jo fint med noe til morsdagen nå. 




Kortet i seg selv er enkelt å lage. Jeg laget bakgrunnen, så stanset jeg ut stjernemotivet i sort kartong, limte det på hvit kartong og klippet rundt. Det hadde nok blitt ganske rotete om jeg ikke hadde brukt hvitt bak siden selve bakgrunnen er litt urolig. 


Så stemplet jeg tekstene - "Mamma" (M474) og "Verdens beste" (M478) og monterte dem på sort kartong.

 
Selve stjernemotivet har jeg montert på limputer for at det skal "poppe" litt. 
Pyntet til slutt kortet med litt blingbling - en stjerne verdig <3 







Jeg har brukt disse produktene:

PA245 Paljett Rund Sølv 9897

Die 306 NYHET SOM KOMMER

Stempel M474 og M478 NYHETER SOM KOMMER


Hipp hipp for mammaer, bonusmødre, supertanter og bestemødre! 

Ønsker dere alle en fin uke <3 

Åshild


Ingen kommentarer: