torsdag 15. juli 2021

Når fargene ikke passer sammen..

 ..da river vi det i stykker og gjør det som vi vil. Eller, det gjør iallefall jeg :D 

I dag vil jeg vise dere et ganske monokromatsik kort i lyseblått. Elsker å scrappe i lyseblått, for en nydelig farge! Kjente det var lenge siden jeg hadde brukt perlene på snor også, det er jo egentlig denne stilen jeg faller tilbake på gang etter gang. Ting bare gjør seg selv når jeg begynner med blomster og glitter.


Jeg liker at ting går ton i ton så disse gule frøene passet ikke for meg, så da begynte jeg og demontere og lage blomstene på nytt:










Produktliste:

Stempel:

Stempel 3596 M-359

M-213 Stempel utgått


Dies:

Die bølgekanter 2333

Die rektangel med søm 1825


Hyssing/blonder:

Bomullstråd lys blå 0313


Blomster/pyntebær:

Gardenia lyseblå

Kort&Godt lilje, roseknopp og roser, utgått.

pyntebær 8mm lyseblå 9316

støvbærer 2mm lyseblå 1402


Annet:

perle halv 2mm hvit 3022

3D limputer 4mm


Ønsker dere en kreativ og fin torsdag.

Susanne :)

Ingen kommentarer: