tirsdag 13. juli 2021

Brettekort til en jubilerende strikkedronning.

Her har jeg laget en kjekk variant av et brettekort. 

Tutorial til dette brettekortet kan du finne her hos Screppa.

Brettekortet har magebelte som er pyntet.


Her har jeg surret litt hamp rundt diecuten, stanset ut tall i mosegummi og limt på.


Uten magebeltet.


Brett "nr. 1"


Brett "nr. 2"


Brukt dies og stanset ut felt til pynt/tekst og til skrivefelt.


Her har jeg stemplet direkte på mønsterarket.


Jeg har laget en "egen vri" på magebeltet ved at jeg laget en runding og stemplet "håndlaget" på og limte den over skjøten, da trengte jeg ikke en ekstra bit for å få magebeltet stort nok.


Produkter fra Kort&Godt:

Dies:
Die-206 Tall 0-9
(tomt på lager men du finner de kanskje i butikk).

Stempler:
M-457
(tomt på lager men du finner den kanskje i butikk).

Mosegummi:

Tråd:







Ingen kommentarer: