søndag 13. september 2020

Vingardium leviosa svinger litt ekstra med en hjemmelaget tryllestav

 Hei hei


I dag har jeg en litt uvanlig ting jeg vil blogge for dere. 

Min datter fyller 8 år straks og Harry Potter er det store akkurat nå. Ønsket var dermed en bursdag i ekte Harry Potter stil. Etter å ha tenkt litt ble vi enige om at vi måtte lage tryllestaver til alle 12 jentene som kommer for å feire ;)  Her vil jeg vise dere 3 stykker jeg har laget. 

Fristelsen ble nemlig litt for stor så vipps så ble det et par tryllestaver til de voksne også, for de var jo ganske morsomme å lage. 








Som skjelett har vi brukt spisepinner kjøpt på en lokal matbutikk. 




Pinnene er dekorert med Pearl Clay fra Søstrene Grene, i tillegg til masse stæsj fra Kort&Godt som er listet nedenfor:

Hamp:

109160 Hamp HA120 bånd brukt på håndtak

109157 Hamp HA117 bånd 8mm snurret rundt nedover

107643 Hamp Natur 50g 


Pynt:

108511 PB215 5mm sort

108800 silkebånd RI106 10mm

Annet:

Den hvite staven er malt med texture paste white crackle og de svarte er sprayet med matt svart billakk. Fjær og tråd med kuler fra en gammel rullgardin er sprayet med svart lakk.


Nå er det bare å vente å se om tryllestavene blir godkjent av en gjeng med små frøkner ;) 


Produktliste:


Ønsker dere en kreativ og fin helg.

Susanne :)



Ingen kommentarer: