torsdag 3. september 2020

På tide å begynne med julekortene

 

I dag er det min tur å inspirere i Kort & Godt-bloggen og jeg slår til med årets første julekort. Vi i designteamet til Kort & Godt er jo så heldige at vi har fått kloa i høstens nyheter som kommer i en butikk nær deg om ikke så alt for lenge. 
Kortet måler 6x6 inch. 


På dette kortet har jeg brukt både et nytt motivstempel og to nye tekststempler. Mange drar nok kjensel på hundestemplet, men dette er et nytt som er litt mindre enn det forrige, og det er noen detaljer som er annerledes.

 

Motivet er fargelagt med Copic Markers og her er fargene jeg har brukt:
E40, 42, 43, 44, 47
T3, 5, 7
BG70, 72, 75


På innsiden har jeg brukt noen av snøfnuggstemplene på en av de nye platene, men de vises veldig dårlig på bildet.

Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina

Ingen kommentarer: