mandag 2. mars 2020

Velkommen til Astrid Marie



Vi ønsker Astrid Marie Holm Solbakken, velkommen som nytt DT medlem hos oss :-) Vi gleder oss til se hva du tryller frem. Første innlegg fra henne kommer på søndag.



Her er en liten presentasjon.




Hei, 
jeg heter Astrid Marie Holm Solbakken, er født i 87 og bor i Tromsø sammen med mannen min. 
Å skape noe har bestandig vært en veldig viktig del av livet mitt og jeg holder på med mange kreative sysler. For om lag 11 år siden deltok jeg på flere kurs i en bokhandel her i byen og jeg ble hekta! Hun som var kursholder, Camilla, er blitt en kjær venninne og makker, og jeg holder nå selv kurs i butikken. Er også arrangør av Scrapp med hjertet, et årlig treff som arrangeres i Tromsø, som jeg og Camilla for første gang arrangerte i 2011.  
Jeg har vært med i design teamet til Ett Trykk i noen år og etter at bladet ble lagt ned har jeg savnet å ha noe å jobbe mot når man kreerer. Jeg ble pusha litt til å spørre og ble så glad da Kort & Godt Hobby ønsket å ha meg med på laget! 
Synes det er vanskelig å velge en bås man passer inni, stilmessig har jeg nok en ren og forholdsvis enkel stil med et delikat uttrykk, «blomsterklynger» er jeg ganske svak for. Jeg lager for det meste kort og innimellom esker.  


2 kommentarer:

Vibeke sa...

Dette blir så bra! Astrid lager de fineste kort og har et unikt øye for de lekre, små detaljer.

Marianne sa...

Så spennende! Astrid er ei flott dame, som tryller frem de lekreste kort og esker.
Og hun er en kløpper på å lære fra seg inch👌