tirsdag 31. mars 2020

Et ekte mannfolk fyller år

En av vårens nyheter er en stempelplate med herrestempler. Men du kan faktisk bruke noen av de på damekort også.


Jeg har laget er kort i kraft, med detaljer i sort og rødt.


Limte på fronten med 3D puter for effekt.


Jeg brukte litt brun Distress Oxide på bakgrunnen før jeg stemplet motivet med den samme fargen. Så brukte jeg noen "splatte" stempler, og en mørkere farge Distress Oxide. Stemplet motivet med sort på kartong, klippet ut bare selve mannen og limte på. Brukte litt sort gelatos rundt kantene på mannen for å få et litt "smudgi" utseende.
Gratulerer har jeg hatt rød embossing på.
brukte rød glitterfoam som panel mellom kraften og det sorte panelet.


Pyntet med bånd og charms, og stemplet en tekst.




Inni stemplet jeg denne fine teksten.


Og pyntet med en fin "kork bart".


Produkter fra Kort&Godt:

Stempel:

Dies:

Tråd:

Mosegummei:

Kork:

Charms:


Håper alle har det bra i disse rare tider, og kan finne inspirasjon her i bloggen til å koble av "virkeligheten" og kose seg med litt kreative syssler.

Randi Elisabeth

1 kommentar:

Jorunn`s scrapperier sa...

Skikkelig flott og røft kort.