tirsdag 18. februar 2020

Invitasjon . Nyheter

Blant nyhetene er det en stempelplate med flotte stempler som er perfekt om du skal lage innbydelser, enten om det er til konfirmasjon, bryllup, bursdag, barnedåp etc.

Her har jeg kombinert de sammen med et stempel fra stempelplata "danseløve" og laget en enkel konfirmasjonsinnbydelse.


Jeg har laget enkle deokative panel med den flotte diesen "kvadratisk form m/søm".


"Invitasjon" er fra den nye stempelplaten og her har jeg stemplet og embosset med hvitt på sort kartong. Pilen har jeg laget med denne diesen her som jeg da har snudd og fått pil i begge ender. Du kan se "teknikken" her.

"Konfirmasjon" er fra en eldre stempelplate.


Stemplet motivet og splattet litt med sort Posca rundt.


På baksiden stemplet jeg dette tekst stempelet fra den nye platen. Her er det bare å fylle inn info. og opplysninger.

Produkterfra Kort&Godt:

Dies:

Stempler:

M - 435 NYHET
M - 314

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: