tirsdag 4. februar 2020

Dåp - Nyheter

På en av de nye stempelplatene finner dere en skjønn liten skapning, en blanding av Tussi og en giraff - så jeg døper den "Tusseraff" :)


Her har jeg fargelagt den med akvarellmaling og klippet den ut.


Vimpelen har jeg festet en bomullstråd i, og festet vimpelen på 3D puter for å få en effekt.
Også figuren limte jeg på med 3D puter.
"Dåp" er dieset ut i glitterkartong. Har også pyntet med litt bånd.


Inni har jeg laget tekstfelt og skrivefelt med dies.


Her har jeg brukt et av tekststemplene på den samme platen som Tusseraffen. Jeg har brukt 3D puter under det bakserste panelet.


Også dette stempelet er fra samme stempelplate. Jeg har også pyntet med en charms og litt bomullstråd.


Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterark:
Baby - jente NO1

Glitterkartong:
GP - 208 brun ("gammelrosabrun")

Stempler:
M-436 NYHET

Dies:

Charms:

Bomullstråd :

Bånd:


Lag dere en fin og kreativ dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: