tirsdag 24. desember 2019

Vinpose

God jul i stua.

Nå tenker jeg de fleste er godt igang med det siste som skal gjøres før julen ringes inn, men husk...har du glemt noe, eller ikke fått tid til alt du ville ha gjort...det blir jul uansett :)

Og ang. liten tid....det jeg vil vise i dag tar ikke mange minuttene å lage.

Det er mange som tar med seg en flaske vin, sider, hjemmelaget saft e.l. i vertskapsgave når en skal i selskap e.l. Og da er det kjekt å ha en vinpose som funker som innpakning og kort på samme tid.

Her har jeg enkelt pyntet en vinpose som passer til vertskapet for nyttårskvelden.



Fremsiden av vinposen har jeg "kledd" med selvklebende glitterfoam.


Så laget jeg tags i to forskjellige størrelser, to av den største - en i mønsterpapir og en ensfarget hvit. 
Limer disse to sammen slik at den hvite blir baksiden og skrivefelt. 
Stanset ut tall i sort glitterkartong og limte disse på den lille taggen i front.



Tredde en bommulstråd gjennom hullene i taggene og festet i hanken. Og så fant jeg et bånd og en blonde som jeg knyttet rundt hanken. 

Voila....en flott vinpose til vertskapet, eller som en gave f.eks. i en bursdag.


Produkter fra Kort&Godt



Die - 206 tall 0-9




Mønsterpapir - BW Fotball


Alt det beste ønskes for julehøytiden.

Hilsen Randi Elisabeth



Ingen kommentarer: