tirsdag 10. desember 2019

Gavelapper

Jeg liker å pakke inn gavene jeg skal gi til jul selv, koser meg med det. Og da lager jeg også gavelappene selv. Men...som vi alle vet kan tiden plutselig.....bli litt knapp når det nærmer seg julekvelden, og derfor vil jeg vise to veldig enkle gavelapper i dag.


Jeg har stanset ut vimpel med den største av vimpel diesene. Har du god tid så kan du jo fargelegge motivet.


Stemplet på motiv/tekst. 
"Gledelig jul" stemplet jeg og klippet ut slik at det ble en remse, som jeg limte på. 
Restepapir er fint å pynte med. Kuttet bare bredden, rev i høyden og limte de på.


Båndet har jeg stiftet på, og en kan enkelt feste gavelappen på innpakningsbåndet.
Stemplet "Til" og "Fra" på baksiden.

Produkter fra Kort&Godt:

Dies:

Stempel:
M-403 (utsolgt fra lageret, men du finner det kanskje i butikk).

Bånd:

Restepapir



Håper du koser deg med juleforberedelsene og ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.

Hilsen Randi Elisabeth


1 kommentar:

Sol sa...

Så morsomme pakkelapper du har laget. Likte godt. Stilig måte å feste båndet på.