tirsdag 26. november 2019

Julekort i kraft og rødt

Rødt og kraft er begge "jul" for meg.


Og når en i tillegg har hjerter og glitter, så blir det enda mer jul :)


Jeg har brukt hjerte diesen og rød glitterkartong.


Noen av de utstansede hjerten som egentlig er "rester", limte jeg på med 3D puter for å få en fin effekt.


Inni har jeg pyntet enkelt.


Stemplet et av årets nye tekst stempel.


Dette stempelet har en skriftstørrelse som egner seg fint å embosse..


Også på skrivefeltet stemplet jeg og embosset.


Brukte dies til tekst/skrive panelene for å få en fin kant på dise.

Produkter fra Kort&Godt

Glitterkartong:

Dies:
Die-213 Hjerter. 
Denne diesen er utsolgt fra lageret men om du ikke finner den i din scrappebutikk så kan du bruke denne: Die-249 

Stempel:

Det er nok mange som holder på å lage julekort nå om dagen, og jeg håper dere koser dere og finne inspirasjon her i bloggen.

Lag dere en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth.

Ingen kommentarer: