torsdag 14. november 2019

Julekort i hvitt og kraft


I dag vil jeg vise dere et julekort laget kun av kartong og stempler. 


Jeg har brukt hvitt embossingpulver til alle stempelene, og har brukt en Copic Marker (E44) til å skape skyggene. Dette gjør at stemplene popper litt mer, og ser litt forhøyde ut.


Alle panelene er satt på skumputer for gi litt mer dimensjon.
På innsiden har jeg stemplet samme tekst gjentatte ganger og har skyggelagt den med tusjen. Julehilsen er stanset ut i glittermosegummi.


Her er en fullstendig oversikt over produktene jeg har brukt:
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en strålende novembertorsdag. 

1 kommentar:

Merete sa...

Jeg synes det er sprø hvor mye tid du bruker på denne hobbyen. Kortene er så flotte, og jeg lurer på hvor du får inspirasjon til disse vakre kreasjonene.