tirsdag 11. juni 2019

Bryllupskort


Bryllupssesongen er igang.



Jeg har laget et kort i hvitt og grått, med detaljer i kjærlighetens farge rødt.


"Kjære brudepar" har jeg stanset ut med dies i rød glitterkartong. Eeelsker disse glitterkartongene.


Jeg har bare hatt tape på midten av mønsterarkene,for å gi det et litt luftig preg.


Lget en matte av glitterkartong i sølv. Pyntet med favoritt tråden min, bomullbånd,og et charms hjerte i "sølv".


Innsiden er også holdt i hvitt og grått, med røde hjerter som en kontrast.


Stempler fra en av vårens nye stempelplate, med tema bryllup.


Tekstfelt stanset ut med rektangel dies m/søm.


Produkter fra Kort & Godt

Mønsterpapir:
Hjerter - blågrå

Glitterkartong:

Dies:

Stempel:

Tråd:

Charms:

Håper kortet mitt kan være til inspirasjon.

Lag deg en fin dag.

Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: