tirsdag 25. juni 2019

Babylykke - en prins

En ny baby er jo alltid en babylykke, og en gutt er en liten prins.


Her har jeg laget et babykort som jeg har laget med de fine mønsterarkene "Baby - Gutt".
Brukte sikksakk diesen for å lage et effektfullt felt.


Jeg har stemplet på akvarellpapir og fargelagt med vannfarger. Jeg unnlot å stemple hjerteballongen på motivet, da jeg ville ha ballongen på utsiden av dette. Den stanset jeg ut med en hjerte dies. 


Limte motivet med 2mm 3D puter , og hjerteballongen på 3mm 3D puter.


Inni har jeg brukt begge mønsterarkene i serien "Baby - Gutt".


Jeg laget en vimpel og stemplet tekst på, og limte den på med 2mm 3D puter. Stanset ut kronen med dies i glitterkartong, og limte den på med 3mm 3D puter.


Stanset ut en stor vimpel som tekstfelt og stemplet på.

Produkter fra Kort&Godt
Mønsterpapir:
Baby Gutt NO.1
Baby Gutt NO. 2

Glitterkartong:

Dies:
Die-251 Bølge og sikksakk kant med søm.

Stempel:
M-380


Håper du finner inspirasjon her.
Lag deg enfin dag.
 Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: