tirsdag 30. april 2019

Bursdagskort til mann


I dag har jeg laget et bursdagskort med litt humor. Det synes jeg "onkel Gunnar" (som han tidligere er blitt døpt her inne på bloggen) trenger hi hi. Fin type😆



Jeg har latt fargene gå i sort og grått, og brukt kork som kontrastfarge.


"Woohoo" har jeg stemplet på en vimpeltag laget av det kjekke kork-papiret.


Jeg har stemplet "onkel Gunnar" og tekster på vanlig kartong, og laget "farge" med Distress Oxide.


Jeg har brukt 3D puter for å få dybde, og brukt bomullstråd bak. 


I tillegg til stift har jeg festet vimpel tagsen med lim for at den ikke skal bli revet av. Stiften er mest for pynt.


Inni er det "stjerne tema", for onkel Gunnar er jo en stjerne :)


Jeg har stanset ut stjerner i glitterkartong (eeelsker disse glitterkartongene 😄 ), mønsterpapir.... 


og kork. Den ene er festet med 3D puter.


Dette mønsterpapiret er så lyst at det fint kan skrives på og jeg har derfor brukt det til tekstfelt.
Materialer fra Kort&Godt jeg har brukt:

Mønsterpapir:
Invitasjon
Konfirmant No 1 gutt

Kork:

Glitterkartong:

Bomullstråd:

Dies:

Stempler:

Håper du finner litt inspirasjon og lag deg en fin dag🌼

Hilsen Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: