lørdag 6. april 2019

Bursdagskort til dame

Hei alle sammen!

Jeg har fått dilla på rosa og mørk grå/sort sammen og måtte teste ut kombinasjonen på et kort. Jeg liker så godt blomstersettene fra Kort & Godt og har mest lyst å bruke dem på ALT jeg lager ;-)

Kortet er ca 15 x 15 cm.

Blomstene er embosset i hvitt på akvarellpapir, så kuttet jeg dem ut ved hjelp av diesene og malte dem så med vannmaling.
Bladene er akvarellpapir som jeg kuttet ut med dies og bare malte med vannmaling.


Jeg liker godt å pynte innsidene også. Har klippet litt i tekststemplene her, du kan også maskere.


Baksidene mine er som regel ganske enkle. En fin måte å få brukt opp papirene på ;-)


Detaljbilde fra innsiden. Elsk på disse blomstene, altså 


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt er:




107995 Stempel M-300 3004 (litt klipping i stemplene her)


Ha en kreativ lørdag :)