tirsdag 5. juli 2016

Bryllupskort



Starter uken min Galleriet med et bryllupskort. Kalenderen sier det er Juli, selv om det store sommer-været lar vente på seg hos de fleste av oss. Noe som er helt sikkert, er at vi er inne i høysesongen for bryllup, og derfor vil jeg inspirere med et kort til et brudepar idag.



Har tatt i bruk en god blanding av gamle, litt nyere og det aller nyeste av dies. Mønsterarket er et nydelig bryllupsark i hvitt/grått, hvor du også kan finne bildet jeg har brukt på baksiden. På innsiden av kortet har jeg pyntet med remser av rester av mønsterarkene. Til skrivefeltene har jeg brukt en av Kort & Godt sine siste nyheter, nemlig rektangler med søm. Jeg har blitt så glad i disse diesene med søm, som jeg synes blir skikkelig dekorative. Og som du nå finner et stort utvalg i, hos Kort & Godt.



Er du riktig observant, har du kanskje allerede sett at jeg har en SNEAK PEEK på nye stempelplater til BRYLLUP!! Har brukt de på framsiden, hvor jeg har klippet opp teksten, men også på innsiden og baksiden, hvor du ser de flotte tekstene. Nydelige som alltid! De kommer i salg i løpet av noen uker, så det gjelder å følge med!








Produkter fra Kort & Godt:

Papir:


Dies:

Stempel:
NYHET: Stempel M-333 (kommer i salg)
NYHET:Stempel M-332 (kommer i salg)

Div Pynt:

Ingen kommentarer: