lørdag 9. juli 2016

Baby Snurrekort


Siste bidraget mitt for Kort & Godt denne uken, er til en ny liten verdensborger. Jeg har prøvd meg på et litt annerledes kort denne gangen; Snurrekort. Da jeg fikk se en av de siste diesene fra Kort & Godt, fant jeg denne taggen med babyføtter. Tenkte straks at denne fikk jeg lyst til å prøve å lage som en pendel, og dermed ble det et snurrekort.


Av mønsterark har jeg brukt de rosa babyarkene, og pyntet med flere typer av Kort & Godt sine dies. Under ser du hvordan baksiden ble med vinduet.


Siden man ser rett igjennom kortet pga vinduet, har jeg valgt å lage en klaff over skrivefeltet. Slik ser man bare mønsterark gjennom åpningen, når kortet er slått sammen.




Det var litt dårlig lys å ta bilder i, så håper de ikke ble alt for lyse å se på. Følg uansett med i morgen, for da vil jeg vise dere en Trinn for Trinn forklaring i bilder på hvordan jeg har laget kortet.



Produkter fra Kort & Godt:

Papir:

Dies:

Stempel:
NYHET Stempel M-308

Div Pynt:

Ingen kommentarer: