søndag 14. februar 2016

Ny designer på teamet!

Vi vil gjerne få ønske Susanne Halseth hjertelig velkommen som ny designer på vårt team. Noen av dere har gjerne lagt merke til at hun ble lagt til i sidebaren på bloggen allerede før jul, men først nå er det hennes første uke å blogge. Her er en presentasjon fra Susanne selv:
 
 
 
Hei hei.

Jeg er ei 28år gammel jente som bor i Vestfold. Her bor jeg sammen med mann og 3 små barn.

I 2009 laget jeg mitt første scrappeprosjekt, bryllupsinvitasjonene til bryllupet vårt.

I 2011 ble jeg med på mitt første scrappetreff. Etter å ha sett hvor mye spennende de laget ble jeg skikkelig hektet.

Jeg trives godt med blomster, blonder, glitter og stæsj i en herlig symfoni. Men jeg snuser gjerne innom CAS eller andre stiler innimellom også. For det meste lager jeg kort, pynter esker eller lager 3D-prosjekter. Jeg fargelegger også med Prisma Color blyanter eller Distress Re-inkere. Jeg klarer med andre ord ikke helt å bestemme meg for en stil, men hva gjør vel det. Jeg trives i den kreative verden.

Jeg har alltid likt produktene til Kort og Godt så jeg gleder meg stort til å ta fatt på denne DT jobben. Det er virkelig en drøm som går i oppfyllelse for meg og jeg takker ydmykt damene for sjansen de har gitt meg.
Vil du se noe av det jeg har laget tidligere eller følge meg videre på denne veien er du hjertelig velkommen til å titte innom bloggen min: susannehalseth.blogspot.no , facebooksiden min; Susannes papirverden eller du kan følge meg på instagram: susannehalseth .
 
 
 

Ingen kommentarer: