torsdag 12. september 2024

God jul

Hei og hopp! Elin her i dag. Jeg vet det kan virke som om det er lenge igjen til jul, men den kommer før vi aner, og det er veldig kjekt å ha noen enkle julekort liggende på lur i tilfelle man skulle trenge dem, og her deler jeg et veldig enkelt et. 


Jeg har brukt noen rester av gamle mønsterark som jeg har hatt liggende i åresvis. De er veldig kjekke å stanse ut med, så her har jeg brukt et par diesett og noen perler sammen med restene, og vips, så hadde jeg et enkelt julekort. 

Jeg hadde to strimler som allerede var ferdigrevet langs kanten, og det var startpunktet mitt. Jeg stanset ut kvisten med bladene (Die 311) fra en mønsterarkrest fra samme kolleksjon, samt skyggen til God og ordet til jul av en ekstra bit av det samme mønsterarket som den ene avrevne strimmelen. Bak jul limte jeg to ekstra i samme kartongfarge som kortbasen, og jeg brukte samme kartong til å stanse ut God tre ganger som jeg limte sammen for dimension. Jeg limte den ene avrevne strimmelen rett på basen, la 3D-puter bak den andre strimmelen og gjorde det samme med kvisten med bladene. Jeg limte jul rett på kartongen og God med skygge rett på bladene før jeg pyntet enkelt med perler i en matchende farge.

Produkter brukt: 
Die 311
Die 347
Løse perler (utgått)


Ingen kommentarer: