lørdag 7. september 2024

Akvarell-ish stempling

Jeg elsker å stemple med Distress Ink - for da kan jeg leke meg med vannpenselen etterpå, oppå det jeg har stemplet og så blir det plutselig litt akvarell-ish! Dette kortet er superenkelt! Først stanset jeg ut sirkelen i glatt, hvit kartong og la den til side. Så stemplet jeg rundt hullet med det fine bladstempelet, og jeg dabbet blekkputer i ulike blå- og grønnfarger direkte på stempelet før jeg stemplet, for da får det et naturlig fargespill. Når jeg hadde laget "kransen", tok jeg en vannpensel og dro ut litt av blekkfargen her og der for å lage akvarelleffekten. 

Så stemplet jeg teksten på sirkelen og monterte den på mosegummi (eller limputer om du vil) sånn at det blir litt 3D-effekt. Og med en liten hyssingbit og svart kartong som ramme, er kortet ferdig. 


Jeg har brukt disse produktene:

DIES: DIE237 tags

STEMPLER: M297 - blader

Mosegummi





 

Ingen kommentarer: