tirsdag 25. juni 2024

Nye klippeark

Kort og Godt har fått flere nye klippeark med flotte motiver. 

Og dette i blått synes jeg passet så fint til bryllupskort.


Det ble et slimlinekort i blått og gull. Jeg har brukt flere tekststrimler fra et av stickers arkene, og panelene har fått gullkant i glitterkartong.


Her har jeg stemplet hjerter i blått på dette panelet.


Sommerfuglene har jeg klippet ut og limt på med 3D puter.


Blomstermotivet ble til hovedmotiv på frontpanelet.


Teksten ble stemplet og embosset i gull.


Innsiden er pyntet både med tekster og motiv.


Her har jeg stemplet to tekster.


Motivet er stemplet med blått og teksten embosset i gull.


kantene på skrivefeltet har også fått litt "random" embossing i gull.


Produkter fra Kort og Godt:

Lag deg en fin sommerdag.
Hilsen Randi Elisabeth






Ingen kommentarer: