tirsdag 28. mai 2024

Lag deg en fin dag - Nyhet

NYE DIES, OG PÅFYLL 😍

LAG DEG EN FIN DAG.


 I dag har jeg et kort der jeg har brukt to av de fineste tekstene jeg vet om.


PÄ framsiden har jeg brukt en av de nye diesene til Kort og Godt, med teksten "lag deg en fin dag". Dette mottoet har jeg fÄtt fra en god venninne, og bruker det ofte.


Diesen er en sirkel dies, men her har jeg valgt Ă„ kutte den i to, og bruke en halvdel i hver "ytterkant" av kortet.


Blomstene har jeg laget med dies fra den populÊre "kransen" som nÄ har kommet inn igjen pÄ lager.
Jeg formet de litt med heartfelt tools,


og limte halvpĂŠrle stickers i midten.


Jeg har ogsÄ pyntet med noen stickers tekster, og splattet litt med hvit Posca.


Inni har jeg stemplet en annen av de koseligste tekstene jeg vet om.


Og skrivefeltet har ogsÄ fÄtt litt pynt i form av et motivstempel.


Produkter fra Kort og Godt:


Da er det bare for meg og si... Lag deg en fin dag.
Hilsen Randi Elisabeth.






Ingen kommentarer: