torsdag 23. mai 2024

Hipp hurra

Hei, alle sammen. Jeg har et enkelt bursdagskort å vise i dag, med selvtegnet bakgrunn. 

Ballonger er enkle å tegne, det er i grunnen som et egg som står oppned. Det finnes også stensiler på markedet som du kan bruke hvis du ikke føler deg trygg nok på å tegne dem selv, men dette er ikke vanskelig og det trenger heller ikke å bli perfekt. Jeg lagde litt forskjellige størrelser på mine og visket bort det meste av streken før jeg begynte å fargelegge med tusjene mine. Copic har en innebygd lakk i tusjene som gjør at blyantstreker blir fanget og ikke går an å viske bort, men hvis du visker i forkant så du såvidt ser linjene mens du fargelegger vil ikke disse strekene være synlige når du får tusjen over. 

Jeg fargela ballongene og limte panelet mitt på en hvit kortbase jeg lagde som måler 3 1/2 x 4 7/8". Dette formatet kalles 4 Bar, og jeg syns det er en fin forandring å bruke denne mindre størrelsen innimellom. Jeg tegnet på ballongsnorer med en svart 0.35 penn, før jeg stanset ut Hipp Hurra-dieen fem ganger - én i gullkartong og fire lag med hvitt. Jeg limte dem sammen og limte teksten på kortet sentrert nær bunnen, før jeg pyntet litt med gullbling i nærheten av teksten. 

Produkter brukt: 

Die 294 - Hipp hurra

ST210

Ingen kommentarer: