søndag 3. mars 2024

Hipp hipp hurra til dagens mann

 Hei. Har du sett de nye motivarkene? De er knallfine, og på dagens kort valgte jeg å bruke ett av dem på et bursdagskort til en herremann. 


Jeg svertet først en bokehbakgrunn som sto i stil til splattene på motivet. Fargene er også inspirert av motivet. Egentlig hadde jeg planer om å montere rett på med 3D-puter, men kanten på sirkelen min forsvant litt i bakgrunnen, så jeg trengte en matte bak. Jeg stanset ut en litt større sirkel, svertet med de samme fargene jeg brukte på bakgrunnen, og dette ga mer definisjon til motivet. 

Jeg limte motivet direkte på den nye sirkelen, satte 3D-teip på baksiden og valgte å kutte av sirkelen litt, så kortet fikk litt mer dynamikk. Et par klistremerker, og vips, så var kortet ferdig. 

Produkter brukt: 
MA1008 motivark bursdag
ST1006 (hipp hipp hurra)
ST1002 (svart tekststripe)


Ingen kommentarer: