torsdag 23. november 2023

Rudolf titter innom

 Hei. I dag har jeg et enkelt julekort å dele, litt i samme idé som kortet jeg delte for to uker siden med alle de snøfylte juletrærne. I dag er det reinsdyret fra det samme diesettet som får fokus. 


Jeg stanset ut reinsdyret flere ganger i kraftfarget og brun kartong. På det ene reinsdyret valgte jeg rød kartong til nesen. Noen er limt direkte på kartongen bak, noen er laget med ett eller to lag kartong bak, mens Rudolf har fått mange lag kartong bak og skiller seg ekstra ut fra resten av gjengen. 

Jeg stemplet en tekst fra M-467 under alle reinsdyrene og lot det være hele kortet uten noe mer pynt. 

Jeg hadde et reinsdyr til overs som jeg limte på kortets innisde, du kan se at det ene øret stikker litt ut på dette bildet. 

Produkter brukt: 

Die 323

M-467

Ingen kommentarer: