torsdag 17. august 2023

God jul

Hei alle sammen. Elin her i dag, med et relativt enkelt julekort. Jeg digger dompap-motivene i M-468-settet og måtte bare lage et kort til med dette stempelsettet. Jeg har brukt de samme fargene på motivet som jeg brukte på det forrige kortet. 


Jeg startet med en kremfarget kortbase og limte på et gammelt mønsterark med 3D-teip for å få litt løft. Jeg brukte en die til å stanse ut en tag fra et annet gammel mønsterark, knøt fast en sløyfe i toppen og limte tagen midt på kortet med 3D-puter.


Jeg brukte Juleklem-dieen til å stanse ut ordet jul i samme farge som kortbasen, og gjorde det samme med alfabet-dieen for å stave god. Jeg satte dompapen på 3D-puter og limte en gullperle på sløyfeknuten som siste lille finish på kortet. 

Produkter brukt: 

M-468

DIE 211

DIE 300

DIE 304

BE102

Ingen kommentarer: