torsdag 31. august 2023

Gledelig jul

Ja, jeg vet vi har noen måneder igjen til jul, men den tiden kommer til å fly, så jeg er godt i gang med årets julekort. I dag har jeg et relativt enkelt et å dele, her var det nesten bare utstansing og fint lite annet. 

Die 302 er et sett med 3 dies i forskjellige størrelser som til sammen lager en julestjerne, samt en bladdie. Jeg har stanset ut 4 av hver av blomsterdelene for å få enda mer dimensjon på julestjernen min. 

Jeg stanset ut ordet gledelig fra Die 226 i det samme mønsterarket som jeg brukte på selve stjerna. Ordet jul finnes i samme diesettet, men det ble for stort til å få plass på kortet mitt, så jeg stemplet og embosset jul fra M-442 istedenfor. 
Jeg limte pyntebær i midten av julestjerna og pyntet veldig enkelt med små, hvite halvperler. 

Produkter brukt:
DIE 182 
DIE 302
DIE 226
M-442
PB201

Håper du har en fin uke med litt tid til hobbylering. Jeg har faktisk ferie selv denne uka. 
Kreativ klem fra Elin. 



Ingen kommentarer: