torsdag 6. oktober 2022

Varm juleklem

 Startskuddet er fyrt av for årets første julekort hos meg. 

Jeg har brukt en av de nye julediesene. For å få et par av vottene så har jeg kuttet ut en med mønsteret på papiret opp (som er den vanligste måten å kutte ut med en die) og en med den hvite siden opp. Da blir de motsatte av hverandre.


Jeg slang på litt chunky embossingpulver på både bakgrunn og votter. 

Pelskanten på vottene er kuttet ut i glitterfoam.


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

DIE318 Vott med pelskant og skygge 3189

Ha en strålende høstdag 🍁🍂
Klem, Anne Jorunn









2 kommentarer:

Milena Mihajlovic sa...

Kjempe fint kort med nydelig farge på votter. Jeg lurte på hvordag er laget hvit bakgrunn på det kortet. 🙂

Anne Jorunn sa...

Så kjekt at du likte kortet 🥰 Bakgrunnen er hvit kartong som er embosset med en embossingfolder. "Snøen" er hvitt chunky embossingpulver som er smeltet med varmluftpistol.