tirsdag 4. oktober 2022

INVITASJON TIL HALLOWEEN FEST

Vi har kommet til oktober, "Halloween måneden". 

Og kanskje skal du invitere til Halloween fest? 

Da får du et forslag til invitasjon.


Stemplet mønster med brunt på bakgrunnen, før jeg sprayet med Distress mica stain i lilla og orange.


Splattet med sort Posca, og inket kantene med brunt.
Laget matter bak i både sort og orange glitterkartong.


Først stemplet jeg selve masken med lilla. Så stemplet jeg mønsteret med embossingink og brukte lilla embossing glaze. Deretter klippet/skar jeg de ut. Limte på med 3D puter.


Limte "tvist" under maskene.


Pyntet med hamp i flere farger.




Fra dette stempelet ville jeg bruke bare ordet "FEST", og maskerte derfor resten når jeg tok på ink. 


Fjernet maskeringen før stempling.



Produkter fra Kort & Godt & Godt:

Stempel 4712
Stempel 4611
Stempel 3138
Stempel M-295 (utgått, men du finner det kanskje i din scrappebutikk).
Dies 3040 alfabet
Glitterkartong 0467 kobber
Glitterkartong 9379 sort
Hamp 9453 sort
Hamp 9439 orange
Hamp 9378 brun

Lag deg en fin høst.
Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: