lørdag 27. november 2021

Jentekort

Hei hei. 

I dag vil jeg vise dere et lyserosa kort jeg har laget med masse blomster, tyll og perler. 


Jeg har stanset ut masse blomsterblader og grener:

Så syr jeg rundt kantene på kortet for å gi det litt mer liv. 

Jeg putter små perler både under og over tyllen. Og dabber hvit Gesso på kantene av blomstene og kantene på kortet for å gi det et mer shabby chic utseende.


Produktliste: 

Dies:

die246 die-jente 2464

die231 die-gren 2319

die214 die-blomster 2144

stempler -og-die-8-blomster-008


Annet: 

halve-perler/106969-perle-halv-5mm-hvit-3107

bomullstraad-hvit-0839


Ark fra Maja Design, hvit Gesso, tyll fra en gardin og søm med symaskin. 



Ønsker dere en kreativ og fin helg. 
Susanne :) 

1 kommentar:

Jorunn`s scrapperier sa...

Wow så nydelig og de blomstene ble så fine