tirsdag 2. november 2021

Alt jeg ønsker meg til jul er deg

Altså....denne herlige hunden her er jo bare "smelt". Ser akkurat ut som min hund ville sett ut om han fikk sånne reinsdyrhorn plassert på hodet hi hi.

Hunden har jeg fargelagt med akvarallmaling og klippet ut.


Stemplet teksten på en utstanset oval, limt på med 3D puter.


Stanset ut vimpler i flere størrelser og limte på kryss og tvers. Tar bare lim på midten ca, slik at de får litt "luft" under seg utover i endene.


Limte på et rødt pyntebær på nesen.


Hunden er også limt med 3D puter.




Inni har jeg stanset ut God Jul og pyntet med.




Skrivefeltet har også fått litt pynt i form av en tekst.



Produkter fra Kort&Godt:

Die God Jul 2978

Håper du finner inspirasjon her i bloggen vår.

Lag den en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

 

Ingen kommentarer: