tirsdag 8. desember 2020

Toffifee gaveeske

 I dag vil jeg vise en gaveeske til Toffifee som jeg har pyntet.

Oppskriften har jeg fått hos Jorunn Andreassen (Jojja), og du finner den her.

Disse eskene er veldig kjekke å lage og pynte, og ikke minst å gi.

En velsmakende gave og kort i ett.

Fin å gi alene, eller sammen med pengegave eller gavekort f.eks.

Og når sjokoladen er tom, er det bare å bytte med ny hi hi. Så kan den stå fremme som pynt hele julen.


Alle mønsterpanelene har jeg  ca 1/8" mindre enn målene på kartongen til boksen.


Her valgte jeg å lage en matte i glitterkartong under mønsterarket.


Jeg limte først på hamptråden som et gavebånd.


Stanset ut noen grener men to forskjellige dies. Disse brukte jeg litt hvitt kritt på for å illustrere snø.


Så limte jeg på masse fine pyntebær.


Splattet med litt hvit Posca for mere "snø".






Setter på en liten borrelås slik at lokket holder seg nede.


Dieset ut en oval og stemplet en fin juletekst på som pynt inni.


Inni er det skrivefelt for en liten hilsen. Slik blir det en gave og kort i ett.



Produkter fra Kort&Godt:

Dies:
Die 229 - Grener (Denne er utgått men du kan bruke Die 231 istedenfor)

Stempel:

Glitterkartong:

Tråd:

Pyntebær:
PB 233 Mørk rød


Håper du fant litt inspirasjon her, og lag den en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth





Ingen kommentarer: