lørdag 5. desember 2020

En rad av pakker

 I dag har jeg sittet på scrapperommet med minstejenta. Mellom kortlaging pleier vi å ha "tegnekonkurranse". Vi bytter på annenhver gang hvem som bestemmer hva vi skal tegne. Vi velger tema eller ting vi begge skal tegne og sammenligner tegninger etterpå hva vi har tenkt på. I en av rundene sa frøkna at vi skulle tegne en haug med pakker. Jeg tegnet opprinnelig en klynge med pakker. Mens jenta mi tegnet dem på rekke og rad. Da fikk jeg rett å slett lyst å lage et kort med pakker slik som hun hadde tegnet. Så her er min versjon:





Datteren min sin tegning:







Produktliste:


Stempel:

107983 stempel M-288

Stempel M-398 (utgått) 


Annet:

104528 limputer


Tegnet med prismacolor blyanter.


Ønsker dere en kreativ og fin helg.

Susanne :) 

Ingen kommentarer: