tirsdag 21. januar 2020

Danseløve - nyheter

Vi i design teamet har fått "kloa i" nyheter fra Kort&Godt og dere kan bare glede dere til disse kommer i butikken.

I dag vil jeg vise et kort hvor jeg har brukt en av de nye stempelplatene sammen med stempler fra noen gamle.



Frontpanelet er dieset ut for å få en fin kant rundt, så ble det fargelagt med Distress Oside før jeg stemplet "effekter" i samme fargetoner og så motivet med sort. "Effektene" er laget med diverse småstempel fra gamle stempelplater.


"Gratulerer" er dieset ut i sort glitterkartong.


Dieset ut en liten vimpel og stemplet på. Denne var egentlig for lang for der jeg ville ha den, men det fikses enkelt slik jeg viste steg for steg her. Jeg pyntet med en charms og litt hamp.

  
Inni pyntet jeg med en vipel dieset ut i mønsterark, og stemplet noen tekster.


Også her har jeg brukt noen små "effekt" stempler.

Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterark:
Gratulerer - Plomme

Glitterkartong:

Stempler.
M-435 NYHET 
M-395 
M-321

Dies:

Charms:

Hamp: 


Håper dere finner litt inspirasjon her, og lag dere en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

1 kommentar:

Sol sa...

Knallstilig! Likte så godt jenta som danser! RåStilig kort! Stilige detaljer som passer stempelet!