tirsdag 1. oktober 2019

Julehilsen

I dag vil jeg vise et julekort der jeg bla. har brukt en tekst dies og en stempelplate fra den nye flotte juleserien.


Kortet er 12x15 cm
Jeg har brukt dies og stanset ut vimplene.
Liker godt den rustikke effekten mellom kraft, rødt og sort.


Stemplet den fine bilen i sort på kraft, synes det ble så fint.
Teksten er stanset ut i sort glitterkartong.


Jeg har laget en matte med svart kartong under vimplene. Kuttet først bredden, limte på den utstansede vimpelen og skar til skråene etterpå.
Laget litt hvite splatter rundt omkring for å illustrere snø.


Knyttet litt hamp trå i toppen som pynt.



Inni er kortet ganske enkelt, med et skrivefelt hvor jeg stemplet en tekst i bunnen.


Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterpapir:

Dies:

Tråd:

Stempel:
M-429 NYHET (tomt på K&G lageret men du finner det i butikk).

Glitterkartong:

Håper dere finner litt inspirasjon til årets julekort her.
Lag dere en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: