tirsdag 28. mai 2019

Bursdagskort til gutt

Konfirmasjonstiden er så og si over så da er det slutt på å lage konfirmasjonskort i denne omgang. 


 Her har jeg laget et bursdagskort til gutt der jeg bare har brukt et mønsterpapir utenom hvit kartong, men ganske mange dies og stempler. 


Alle delene på framsiden er limt bare på midten, for å få et litt "luftig" inntrykk og ikke så "stramt".


Pandaen har jeg stemplet og klippet ut. Ellers har jeg brukt en del former ved hjelp av dies, og jeg har også pyntet med bomullstråd. Digger disse trådene som er så anvendelige.


På rundingen er det mulig å ha tall, eller navn på bursdagsbarnet.


Innsiden har jeg dekorert med et "dust" mønsterark, og stemplet en del stempler.


Stempler fra to av vårens nye stempelplater med tema bursdag og barn.


Laget skrivefelt med firkanta dies,det gir en fin ramme.


Produkter fra Kort&Godt

Mønsterpapir:
MP-107

Dies:

Stempel:

Tåd:

Ingen kommentarer: