tirsdag 14. mai 2019

Bursdagskort til dame



I dag vil jeg vise et bursdagskort til dame. 
Dette er tenkt til en 40års jubilant, men her er det jo bare å skifte ut tallene.


Her har jeg brukt blomster stemplene på et av de nye settene med stempel og dies


Jeg har stemplet både på mønsterpapiret og på kartongen stanset ut med heksagon dies. Den utstansede heksagon biten har jeg limt på med 3D puter for å få litt dybdeeffekt.


Jeg har maskert ved å bruke maskeringpapir og stanset ut blomstene med de tilhørende dies.


Gratulerer, har jeg stanset ut både i glitterkartong (eeelsker disse glitterkartongene) og i sort. Forskjøvet dem litt ved liming slik at det ble en skyggeeffekt.


Jeg har fortsatt heksagon temaet inne i kortet.


Det går fint å bruke motivstempel uten å fargelegge. Her har jeg valgt å bare fargelegge leppene på dette herlige dyret - av et eller annet slag. 

Her laget jeg først en heksagon i svart, så en i glitterkartong som jeg også stanset ut tall i. Da blir tallene liggende "under" istedenfor over.


Laget en "beskjært" heksagon i mønsterpapir og stemplet en tekst på her for å ta igjen farge og heksagon temaet.


Kort&Godt produkter:

Mønsterpapir:

Glitterkartong:

Stepler:

Dies:
Die-206 

Håper dette kan være til inspirasjon.

Lag deg en fin dag :) 

Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: