torsdag 4. april 2019

Lilla shaker-kort


Igjen har jeg latt meg inspirere av oppgavene i Ett Trykk. Her er et kort jeg laget til teknikkutfordringen i aprilnummeret av bladet, der man skulle bruke to eller flere dies som hovedelement på kortet. Her har jeg vel brukt i alle fall 5, det kommer an på om man regner diessettet jeg har brukt for å lage blomstene som en eller fem dies. Dessverre kom aldri dette bladet i salg som følge av konkursen.


I midten har jeg laget en shakerboks som jeg har puttet både paljetter og glitter oppi. De små rosene som egentlig er hvite og sommerfuglen som egentlig er sølvfarget, er farget med rosegull alkoholblekk. Teksten er stanset ut i rosegull metallic craftstock og de mørke blomstene er embosset med rosegull embossingpulver. De lyse er embosset med embossingglitter. Blomsterfrøene er svertet med distress ink og oxide 


Innstiden er enkelt pyntet med dies og en enkel tekst som er embosset med rosegull embossingpulver. 


Produktene finner du her:
 108514 PB218 blomsterfrø hvit 1341 (svertet med distress ink/oxide)

Ingen kommentarer: