torsdag 13. september 2018

Julehilsen, og takk for meg ❤️



Da har jeg kommet til mitt aller siste bidrag på teamet hos Kort & Godt. Etter 3 år har jeg valgt å takke for meg, og gi stafettpinnen videre. Det har vært en utrolig oppgave å få muligheten til jobbe med alle de fantastiske produktene fra Kort & Godt. Det vil uten tvil fortsatt være mitt førstevalg når det gjelder stempler, som det også var før jeg fikk en plass på teamet.



Mitt siste bidrag er selvfølgelig et julekort. Nå er høsten her for det aller fleste, og dermed går det fort mot julemåneden. Alltid godt å være forberedt, så det er bare å sette igang. Og ikke minst nå som de nye julestemplene er i butikkene. 




Vil med det takke for meg, og tipper jeg møter på en og annen av Dere der ute i scrappeverden en gang. Ønsker dere alle en God scrappehøst!


Produkter fra Kort & Godt:

Mønsterpapir

Stempel

Dies





Ingen kommentarer: