torsdag 20. september 2018

Barsk & kjekk


Da jeg fikk den nye diesen med teksten Barsk & kjekk, tenkte jeg umiddelbart på det herlige manne-stemplet som jeg har hatt liggende i årevis. For han er jo skikkelig barsk og kjekk :-) Så da måtte det jo bli et kort med begge deler på. Først hadde jeg tenkt at kortet skulle bare være sort/hvitt, men etter å ha flyttet rundt på elementene en haug med ganger og likevel ikke ble fornøyd, fant jeg ut at noen gule stjerner ville bli kult.

Kortet måler 4 1/4" x 7"


Mannen er plassert oppå skumputer for å kunne ligge oppå sugerørene.
Her er linker til produktene jeg har brukt på dette kortet:
 108771 - Metall ME109 tannhjul 4892 (jeg har klippet bort "hullene")


Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en fantastisk høst-torsdag

Ingen kommentarer: