torsdag 24. mai 2018

Tag til konfirmanten




Ønsker man bare en liten hilsen, så bruker jeg ofte en tag som base. Disse finnes i flere størrelser, og er oftest litt raskere å dekorer en å lage et stort kort. Denne gangen har jeg laget en tag til en konfirmant.




Har brukt ett av de nyeste stempel og dies-settene. Her får man en stempelplate, og i tillegg følger det med en dies som passer til ett av stemplene på platen. Som dette settet, der man kan stemple gutten og stanse ut med tilhørende dies. Bak har jeg stanse ut en ekstra gang i mosegummi, og lagt den bak motivet. Det ble både en skygge, og jeg fikk høyde på motivet.


Baksiden av taggen har jeg laget felt hvor man kan skrive en hilsen til mottakeren. Ferdig måler kortet 10x21cm.





Produkter fra Kort & Godt:

Papir:

Stempel/dies sett:

Die:

div pynt: