lørdag 26. mai 2018

Shabby papirpose til den nyfødte



Papirposer er alltid gøy å bruke som kort. Denne gangen har jeg brukt det som base til en hilsen til en nyfødt verdensborger, Her har jeg funnet fram en ferdig prikkete pose, som jeg har smurt et tynt lag hvit gesso utenpå. Etter at det har tørket har jeg stemplet direkte på posen. Både dekorativt og utrolig gøy! Pyntet etterpå med sugerør,blonder og knapper.





Har stemplet med 2 av de nyeste baby stempelplatene. Fantastisk nydelige og koselige stempler. Her har jeg blandet litt fra begge plater. 






Har brukt diesen "jente" stanset ut i mosegummi. Liker å stanse ut i mosegummi, da det blir litt høyde på teksten og mer synlig på kortet. Størrelsen på kortet er 13x19cm.




Produkter fra Kort & Godt:

Stempel:

Die:

Div pynt:


Ingen kommentarer: