lørdag 25. november 2017

Julekort og vinner!


Her kommer mitt siste innlegg for denne uka,
og jeg har laget ett julekort :)



Her har jeg brukt Dies 207 som form på kortet,
stilig med noe annet enn bare firkant!


Synes dette motivet er så fint :)
Skikkelig jul!


Lekker pynt fra Kort & Godts rikholdige lager av slike ting!


Jeg pynter alltid alle sider,
og alle er like som forsiden, bare med mindre pynt ;)


Så var det vinneren av min bittelille julekalender!
Det ble nummer; 36

Som er;


 Anonym sa...
Kjempeflott kalender. Og som fersking med å lage kort så blir jeg så inspirert av alt dere legger ut...Jeg gleder meg til å komme mer igang over jul når jeg har bedre tid. Skulle gjerne vunnet denne kalenderen , men har ingen vinnerlykke...hehe.Ha en flott adventstid :) Hilsen Sissel Fyllingsnes :)
21. november 2017 kl. 14:48
 Slett

Gratulerer så mye, Sissel Fyllingsnes!
Send meg en mail på; mstensha@bbnett.no med adresse,
så kommer det en liten kalender i posten til deg :)


Ha ei flott helg,
klemmer fra Maya


Kort & Godt produkter:

Papirer;

Dies;

Stempler;

Annet;
Snurreblomst Rød (Utsolgt)



1 kommentar:

Sol sa...

Kjempeflott Julekort med mye stemning!!.. Nå MÅ jeg komme igjang... Kos deg videre med Julekort Maya.. du er så flink!!


Gratulerer Sissel!