tirsdag 21. november 2017

Adventskalender


Jeg starter uka mi med en adventskalender,
som du kan vinne!



Ja, du leste riktig!
Jeg har fått lov av Kort & Godt å fylle denne lille kalenderen med litt "smaksprøver" fra 
Kort & Godts sortimang av pynt.

Her er fronten på kalenderen,
og Rudolf viser vei ;)


Rudolf holder kalenderen lukket,
med en magnet i magen ;)
Nesa er prikken over j i diesen over!


Og den andre magneten er i magen på reinsdyret under ;)


Kalenderen er som sagt fylt med litt smaksprøver av forskjellig pynt, 
slik som.. Eller det kan jeg jo ikke røpe!
Men litt av det du ser på bildet er gjemt i de forskjellige lukene ;)

Kalenderen er ikke stor,
men kanskje du synes det kan være gøy allikevel?!
Legg igjen en kommentar,
så publiserer jeg en vinner på lørdag!


Ha en flott tirsdag,
klem fra Maya


Kort & Godt produkter;

Papirer;
MP 119 (Utsolgt)
MP 120 (Utsolgt)

Stempler;

Dies;

Annet;




59 kommentarer:

IreneH sa...

Kjempefin kalender! Som helt ferske i faget er jeg og min datter på 11 så utrolig imponert over hva dere får til. Takk for masse inspirasjon!

berta sa...

Åhhh så flott kalender ❤️
Hadde vært morsomt å vinne,så mens jeg krysser fingrene for meg ☺️Kan det jo hende jeg får nok lyst til å dekorere min egen lille kalender 😍

Ninni E. Nordbø sa...

Åååååå ja, ønsker meg en så fin kalender 👍🏻

Bente sa...

Åja denne ønsker jeg meg 😍

Inger Hilde sa...

Åååå spennende med kalender. Kjempe flott var den også . Har du mal på den? Jeg har jo ikke vinnerlykke så må nok lage en selv😵

Helen sa...

Det hadde vært kjempehyggelig med en egen adventskalender :)

Scrapperypa sa...

Jeg har veldig lyst på en adventskalender og den var jo så nydelig at den kan være en del av julepynten.

Line sa...

Så lekker kalender. ❤
Har veldig lyst på en slik med
masse spennende fra Kort & Godt. ��
Ønsker dere en fin og kreativ dag videre. ��

BenteS sa...

Kjempeflott kalender!
Spennende at den er fylt med gaver fra Kort og Godt :))
Heldige den som vinner denne!

Ellen Sjølander sa...

For en nydelig kalender, og fylt med bare sånne godsaker som jeg elsker. ❤
Denne vil hadde det vært helt fantastisk å vinne ❤

Lillians Blogg sa...

Denne flotte kalenderen kunne jeg godt tenkt meg. Spennende med innhold fra Kort & Godt. Alt du lager er bare lekkert Maya.

Knerten sa...

Kjempeflott kalender, Maya, dette hadde vært midt i blinken her 😉 Elsker både Kort og Godt sine produkter, samt dine kunststykker, så jeg krysser fingre nå ❤️

Gunn sa...

Nydelig kalender, og for en flott gave.
Ønsker deg en fin førjulstid.
Klem

Unknown sa...

Delikat uten å være prangende! Denne ønsker jeg meg ja ��

Eli Margrethe Kvinge sa...

Utrolig flott kalender. Hadde selvfølgelig vært koselig å vinne denne ❤ Takk for at du gjør dette 😘

Christina's Hobby sa...

Sååå fin kalender ❤ Hadde vært sååå koselig å vinne den ����

Merete T sa...

Hadde vært koselig å vinne denne flotte kalenderen ❤

Merethe A sa...

Lekker og spennende kalender, krysser fingrene og håper på det beste. Ha en fin fin før jul tid allesammen.

jane sa...

En utrolig flott julekalender som hadde vært gøy å vinne 😀

Mette Hanssen sa...

Hadde vært morsomt å vinne denne kalenderen ��

Anonym sa...

En kalender fra deg må jo være enhver Scrappers drøm ❤️ Nydelig var den ❤️ Klem fra Siv Eilertsen

Unknown sa...

wow så flott. Hadde vært fantastisk å vunnet denne <3

Monica Høiskar sa...

Kjempeflott <3 Den ønsker jeg meg :)

Anne Gro B sa...

Så flott den var😍 Hadde vært kjempe flott og vinne den ❤

Gunn Helen Nystuen sa...

OMG! Så utrolig flott! Heldig er den som vinner denne herligheten �� ��
Ønsker deg en fin og koselig adventstid

Plundis sa...

Kjempeflott kalender!!
Krysser fingrer i håp om å bli den heldige!
Ha en fin adventstid :-)

Britt-Iren sa...

Kjempe fin kalender. En sånn ønsker jeg meg også. <3

Vibeke sa...

Fikk kjempeinspo til å lage kalender til søstra mi :)

xmonic sa...

For en flott kalender. Så gøy.

Lena Katrine sa...

Så koselig det hadde vært å vinne denne ❤

Sol sa...

Det hadde vært så gøøøøøy!! Å laget av deg Maya!! Helt Hærlig!
Superfin kalender som virkelig har juledager og et vintage look!
Tusen Takk for sjangsenn

Anonym sa...

Den var kjempefin. Smart, moro å kose seg med en liten ting hver dag ��
Klem fra Miriam Coppola-Dahl

Janniche Drivdal Eriksen sa...

Prøver lykken😊 likte spesielt den søte snuten fra prikken til J❤️

Helle sa...

Så flott kalender !
Krysser fingrene mine ♥

-Helle.

Lena Ekse sa...

Nydelig kalender vil gjerne vinne

Anonym sa...

Kjempeflott kalender. Og som fersking med å lage kort så blir jeg så inspirert av alt dere legger ut...Jeg gleder meg til å komme mer igang over jul når jeg har bedre tid. Skulle gjerne vunnet denne kalenderen , men har ingen vinnerlykke...hehe.Ha en flott adventstid :) Hilsen Sissel Fyllingsnes :)

tas sa...

Kjempestilig kalender :) Det hadde jo vært utrolig artig å vinne den!

Jorunn sa...

Så fin adventskalender, hadde vært morro og vinne den 😃 ha en flott advent 😃

Heidi sa...

Denne ønsker jeg meg. Virkelig nydelig. Krysser fingrene🤞

Bente Solbjørg sa...

Ønsker meg ein sånn kalender ja.

Sigrund sa...

Som vanlig et fantastisk prosjekt fra deg ;-) Som jeg selvfølgelig gjerne vil vinne <3

Anne Larsen sa...

Kjempeflott kalender som jeg hadde blitt veldig glad for å vinne.

Med kjæleik til livet sa...

Å denne var nydelig ---- det hadde vært så kjekt om eg vant denne -- for da får jo mor i huset ein pakke kallender også ;)

Smil fra HO Monika

Unknown sa...

Nydelig kalender😍 :D Dette hadde vært gøy å vinne

Klem fra Hilde

Unknown sa...

Kjempe flott kalender som eg gjerne kunne tenke meg😍😍😍😗

Unnis Kreative Hjørne sa...

Super kalender og nydelige va den åg. Hadde vært knallkjekt å vunnet den 😍

Førjulsklem fra Unni

Britt-Unni sa...

Så smart kalender, denne har jeg lyst å vinne ja.

Regine sa...

For en lekker kalender! �� hadde vært gøy og vunnet denne ��

Monica Langedal sa...

Nydelig 😍 Denne hadde vært supert å vunne! Klem

Grethe sa...

Hei,

Den er så fin, hadde vært moro å vinne denne til advent.
Klem mamman

Benthe sa...

Nydelig julekalender 🎄fra fineste Maya 🤶🏼. Alt hun lager er en fryd for mine øyne ❤️. Tenk å kunne vinne denne julekalenderen da ville desember blitt magisk 🌟🌟

Anonym sa...

Den var kjempefin! ��jatakk��hadde vore stas å vinne den med mykje spennende gøyt oppi����☃❄��

Hildes kort sa...

Så herlig med kalender🎅🎅

Hege-Annie Simonsen sa...

Så spennende og fin julekalender! Ble frista til å delta, nå som jeg har funnet tilbake til papirhobbyen igjen, og siden det er mange år siden jeg hadde egen julekalender. �� Så morsomt og raust av dere, med sånn kalendermoro! Må bare krysse fingre nå da! ����

Unknown sa...

Så fin kalender! Jeg vil gjerne vinne denne :)

Papirhula sa...

Denne var knall fin og jeg håper virkelig å vinne den!! ❤

Iren sa...

Kjempefi😀😀😀 Hadde vært kjekt med noen mål både på kalenderen og "lukene".Denne kalenderen gav meg forresten en ide om hvordan jeg kan dekorere noen kalendere jeg kjøpte på Pandora for noen år siden.Den er formet som en bok med skuffer i.Den er helt hvit og er ment å pynte etter ønske.

Lisbet sa...

Jeg som aldri har kalender ønsker meg veldig denne, flott laget og garantert flotte produkter bak lukene!

hsm sa...

Kjempefin kalender. Er maaange år siden jeg har hatt kalender med "ting" i, blir som regel bare en flax-kalender. Vil veldig gjerne vinne denne��