torsdag 18. juli 2024

Lag deg en god dag

Hei og hopp. Elin her i dag med et relativt enkelt kort som kan passe til flere anledninger, men det hjelper selvfølgelig om mottaker er glad i golf siden jeg har brukt et golfmotiv. 

Jeg stanset ut motivet til en sirkel og brukte lignende farger på kartong som var i motivet. På den blå kartongen stemplet jeg et av stemplene fra M479 flere ganger, så det dekket hele den blå bakgrunnen, før jeg stanset ut en kant nederst med Die 127 - Avrevet ark. 

Jeg limte en stripe med kraftfarget kartong bak den blå og limte det med litt dimensjon på en hvit kortbase jeg tørrembosset med en embossingfolder. Jeg limte den utstansede sirkelen rett på den blå kartongen og skjærte bort den delen av sirkelen som hang på utsiden. Jeg stanset ut Die 243 - Hallo tre ganger i hvit kartong og én gang i kraftkartong, limte alle lagene sammen og så limte det på kortet, før jeg festet en klistremerketekst oppå det utstansede ordet. Til slutt pyntet jeg med litt svart bling i to forskjellige størrelser. 

Produkter brukt: 
MA1009 - Motivark golf
M479 - stempel 
Die 127 - Avrevet ark
Die 243 - Hallo
ST1014 - klistremerketekst
ST208 - svart krystall stor
BE107 - svart krystall liten






Ingen kommentarer: